Den 31/10 sparker Storbyen Synger SPIL DANSK-ugen i gang ved at invitere alle, der bor og arbejder i København til at indlede dagen - og ugen - med sang. På Kgs. Nytorv Station på platformene mellem de to metrolinjer inviteres der til fællessang fra kl 7.00-9.00. Man kan være med i 2, 10 eller 60 minutter - alt efter hvad morgenrutinen tillader.
Sangere fra ensemblet Ungklang synger for, og det er gratis at være med.
.jpg?etag=%224de9cd-63593bd1%22&sourceContentType=image%2Fjpeg&ignoreAspectRatio&resize=469%2B310&extract=1%2B0%2B303%2B310&quality=85)